آرزوها
آرزوها



كاری كن كه دنیا و تمام جهان را فراموش كنم

من را در آتش عشقت بسوزان

بگذار قشنگترین جملات را برایت بخوانم

اگر تمام دنیا و جهان را بگردم امکان ندارد عشقی همچون عشق تو پیدا کنم

هر چه قدر به تو بگویم دوستت دارم بازهم برای تو کم است

اگر یک ثانیه از تو دور بشوم با شور و اشتیاق به سوی چشمانت برمی گردم

من را در آغوشت پنهان کن من را در عشقت بسوزان و در عشق من بسوز

بیا قشنگترین روزها را با هم زندگی کنیم

بهترین روز زندگی من بود ؛ روزی که تو را دیدم ، ای هستی

من نتوانستم حتی لحظه ای را بدون یادت زندگی کنم

من را یافتی که در آتش عشقت ذوب شدم

من را از تمام مردم جدا کردی و همراه تو با زیباترین عشق زندگی کردم

و دنیا را در کنار تو فراموش کردم

« عزیزم اگر به تو بگویم دوستت دارم بازهم برای تو کم است

اگر یک ثانیه از تو دور بشوم با شور و اشتیاق به سوی چشمانت برمی گردم

من را در آغوشت پنهان کن و در عشقت بسوزان و در عشق من بسوز

بیا قشنگترین روزها را با هم زندگی کنیم »

اگر به تو بگویم ...

من تو را در چشمانم قرار دادم و این دنیا شاهد عشق من است

من در کنار توام و دوستت دارم

نمی توانم روزی تو را فراموش کنم عزیزم

آرزو دارم که عمرم طولانی باشد تا بتوانم تا ابد دوستت داشته باشم

زیرا من سالهاست که خواب ِ در کنار تو بودن را می بینم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در یک شنبه 20 مهر 1390برچسب:, ساعت 23:7 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar